Beoordelingen van Mr. Sushi Drachten

Recente recensies

5.0
David koehler
28 augustus 2025

Meer dan uitstekende Sushi en een goede bezorging. Vr gr David

Goote
26 augustus 2025

Heerlijk gegeten 👌🏻 Netjes verzorgd en keurig op de afgesproken afhaaltijd klaar. Dank en tot een volgende keer.

Janine Bil
25 augustus 2025
Johanna
24 augustus 2025

Heerlijke sushi. Goede service

Sanna
24 augustus 2025

Echt teleurstellend hoeveel mayonaise er in zat. Was echt niet normaal. Ik zag het al met de deksel erop, maar er was geen mogelijkheid om een deel van de mayonaise te schrappen. Waar ik normaal enorm geniet van de pokebowl was het nu gewoontjes te eten. Jammer.

Anna
22 augustus 2025

Heerlijk ,Allen erg lang moeten wachten.maar verder.super lekker.

Ingrid
19 augustus 2025

De sushi viel helemaal uit elkaar, de smaak was wel goed

Gerard
18 augustus 2025

Verser kun je het niet krijgen. Perfect van smaak.

Sandra
17 augustus 2025

Echt heerlijke sushi, topkwaliteit en snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L de Vries
17 augustus 2025

Heerlijk gegeten en top service

Do
17 augustus 2025

Echt genoten! Was heerlijk!

anoniem
16 augustus 2025
Hanjoette Collins
15 augustus 2025

Zeer lekkere sushi. Absoluut mijn favoriete sushi restaurant in heel Nederland

Anna
14 augustus 2025

Was weer perfect, zoals gewoonlijk

Nico
12 augustus 2025

Heerlijk!

Coby
9 augustus 2025

Het was weer heerlijk, zoals altijd 👌

Esmee Schoonhoven
9 augustus 2025

Goed en fijn personeel 😇

Gerda
5 augustus 2025

Bestelling was op tijd gereed en smaakte goed.

Marieke
3 augustus 2025

Geweldig! 😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liesbeth
3 augustus 2025

Heerlijk als altijd!

Raymond
1 augustus 2025
Feenstra
1 augustus 2025

Het eten smaakte heerlijk & de bezorgster was stipt op tijd, ondanks alle regenbuien. Complimenten!

Klaske De Haan
1 augustus 2025

Snelle bezorging, was weer heerlijk 👌🏽

Berber maronier
29 juli 2025

Super !! Heerlijk en snel!! Zo als we gewend zijn van jullie!!

Madelon
29 juli 2025

Heerlijk met zorg bereidde sushi! 4/5 personen schaal aangevuld met warme hapjes en met 5 meer dan voldoende gegeten .

Renze en Petra
27 juli 2025

Precies op tijd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martina
27 juli 2025

5 punten van ons ! Het eten is altijd heerlijk bij jullie Alleen de meat lovers sushi box vonden wij tegen vallen vooral de sushi stukjes met de joppie saus

Sieto
27 juli 2025

Personeel zeer vriendelijk en klantgericht!

Berber maronier
24 juli 2025

Lekker gegeten, nadeel was het enorm lange wachten. Dit kwam door de drukte gaven ze aan. Helaas moesten we daarna nog 30 min wachten op de soya saus enz.. jammer. En ook niet van jullie gewend.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor je feedback en fijn dat we even telefonisch contact hadden. Nogmaals excuses voor het lange wachten, dat is niet wat je van ons mag verwachten. We hebben het besproken en opgelost, en zijn blij dat je weer tevreden bent. Tot de volgende keer! 😊 Met vriendelijke groet, Team Mr. Sushi Drachten❤️

David koehler
23 juli 2025

Gewoon uitstekende Sushi en prima bezorging

Kathleen
22 juli 2025

Snel klaargemaakt en snelle bezorging, waar we erg blij mee waren. Het zag er allemaal goed uit, maar er zaten stukjes schub tussen de zalmnigiri. Dit deed onze etenslust toch een beetje wegvallen. Niet wat we gewend zijn bij mr. Sushi!

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor je review en de complimenten over de snelle bezorging en verzorging van de bestelling. Vervelend om te horen dat er stukjes schub in de zalm nigiri zaten dat is uiteraard niet de bedoeling en zeker niet de kwaliteit die wij willen leveren. We lossen dit graag netjes met je op. Zou je contact met ons willen opnemen? Dan zorgen we voor een passende oplossing. Team Mr. Sushi Drachten 🍣

Omi
22 juli 2025
Alina
22 juli 2025
Bakker
20 juli 2025

Heerlijkgegeten,bestelling was precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
15 juli 2025
Richard
14 juli 2025

Sushi smaakt prima. Probeer de stukjes even groot te maken.

Bernard
14 juli 2025

Alles was erg lekker en goede service, aanrader👍

DK
11 juli 2025

Vlot bezorgd en prima van smaak!

Z
10 juli 2025

Top geregeld. Optijd bezorgd en lekker eten. Denken erg mee en willen echt het beste voor de klant.

Peter
8 juli 2025

Alles was top!

Maris
7 juli 2025

Wat leuk en wat lekker! Vooral leuk omdat we vandaag (7-7-2025) er reclame bij kregen wat er Maart, April en Mei in de aanbieding.. was..

Ajee
6 juli 2025

Keurig en vriendelijk personeel, en wat niet onbelangrijk is: het was wéér heerlijk!!👍,

Wendy Veenstra
6 juli 2025

Eten was zeer goed. Ga zekers vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wien
2 juli 2025

Vlotte levering, erg smakelijk, genoeg, aanrader!

Karin
30 juni 2025

Zoals gewoonlijk was het weer lekker

David
26 juni 2025

Gewoon uitstekende sushi en bezorging

Maaswinkel
23 juni 2025

Heerlijke sushi !! 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
21 juni 2025

Sneller dan verwacht bezorgd en het smaakte weer heerlijk!! Aanrader!

Tom
20 juni 2025

Zeer goede smaak en netjes op tijd bezorgd

Petra
18 juni 2025

Hebben heerlijk gegeten, op tijd bezorgd door een vriendelijke dame. Complimenten, ga zo door!

Greetje Hemstra
14 juni 2025

Heerlijke sushi!

Hanno
12 juni 2025

Sneller bezorgd dan gepland. Shusi was heerlijk. En veel variatie als je wat boxen combineert. Misschien idee om wat korting te geven als je meerdere boxen combineert?

Sandra
11 juni 2025

Echt heerlijk!! En supersnel bezorgd

Barbara
9 juni 2025

Ik vond de crispy rols vettig en ze vielen uit elkaar.

Kris van Houten
9 juni 2025

Hele aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F. Reitsma
8 juni 2025

De bestelling was vrij koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kramer
4 juni 2025

Extra Wasabi gevraagd, waren ze vergeten maar supersnel nabezorgd! Toppers!

Erik Stoelwinder
30 mei 2025

Bedankt voor extra 😍

Meriam
26 mei 2025

Altijd goed, bezorging altijd op tijd, soms duurt het wat langer als het druk is maar dat is begrijpelijk

TP
25 mei 2025

Het eten is zoals altijd goed, maar dit was inmiddels de 2e keer dat ik 2 uur op mijn bestelling heb moeten wachten. Ik bestelde om 18.45 uur en had keuze uit tijdslot 19.30 en later of zsm. Ik heb zsm opgegeven en dan verwacht ik dat ik 19.30 of eerder mijn bestelling zal ontvangen. Kreeg een bevestiging dat het 20.25 uur zou worden in de email. Dat is toch vreemd vind ik. Vervolgens om 20.35 nog geen eten en toen ben ik gaan bellen. Uiteindelijk had ik het pas om 20.50 uur ontvangen.

Dani
25 mei 2025

Bezorging dik halfuur te laat.

Judith Ruchti
24 mei 2025
Ruth
24 mei 2025

Doordat de bezorging bijna een uur te laat was (we hadden een tijd aangegeven waarop er bezorgd mocht worden), waren alle warme dingen koud geworden.

Vd Haar
23 mei 2025
de Zwart
23 mei 2025

Was gewoon weer lekker

Hans la Faille
20 mei 2025

prima service, heerlijke sushi!

Marco
20 mei 2025

Was lekker

Jolanda
19 mei 2025

Het was verrukkelijk!

Sjoukje
18 mei 2025

Wauw echt zo vers en precies op tijd! We hebben gesmuld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Epostms
17 mei 2025

Alles top!

Sara
13 mei 2025

Heerlijke sushi, netjes en op tijs bezorgd

Liesbeth
12 mei 2025
Mulder
12 mei 2025

De sushi is altijd heerlijk maar gisteren hadden we crispy sushi was heerlijk maar vonden de stukjes erg groot mag wat kleiner maar nogmaals jullie sushi is tot nu toe altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David koehler
11 mei 2025

Uitstekende Sushi, en een prima bezorging

Nel-An Gaasbeek
10 mei 2025

Heerlijk weer! En nog iets eerder besteld dan “beloofd”

Gerrit
6 mei 2025

Bestelling geplaatst om 17:47. Dan om 19::05 bellen dat de bestelling nu ingepakt wordt. Uiteindelijk kwam de bestelling om 19:35 bij ons binnen. Je kan beter s’ochtens Sushi bestellen. Zodat de bestelling op tijd geleverd wordt. Dit is nu al de 3e X dat het een drama is met de bezorging. Du Sushi was heerlijk!

Smelt
3 mei 2025

Gisteren weer heerlijk eten bezorgd gekregen van mr. sushi Drachten. Onlangs een keer een negatieve review geschreven en daar hebben ze een gepaste oplossing voor gegeven. Nu was het eten weer kwalitatief goed. Ik blijf een vaste tevreden klant.

Anneke
2 mei 2025

Een stuk minder lekker dan normaal!

Kijlstra
2 mei 2025

Perfect op tijd en wederom heerlijk!!

Mascha
29 april 2025

Helaas geen stokjes, gember en wasabi erbij. Verder was het heerlijk én snel bezorgd!

Anoniem
24 april 2025

Top, ze moesten voor mijn bestelling een flink stuk rijden. Maar bij aankomst was de sushi nog heerlijk warm!! 10/10.

Keizer
22 april 2025

Was heerlijk

Postma
22 april 2025

Normaal altijd dik tevreden alleen afgelopen keer was de sushi niet vers, topping vergeten op de sushi en de soja bonen waren al wat ouder waardoor er bruine vlekjes op zaten helaas..

ter Schuur
21 april 2025

Top! Op tijd en erg vriendelijke bezorger. Ps: bedankt voor persoonlijke briefje!

Petra
20 april 2025

In één woord fantastisch!

Ingrid
13 april 2025

Helaas vielen de sushi’s uit elkaar, dus moeilijk op te pakken. Smaakte verder prima!

Erik
9 april 2025

Zeer professioneel personeels en netjes schoon

de Vos
7 april 2025

Altijd goed en super leuke medewerkers.

Yannick
2 april 2025
Remy
31 maart 2025

Heerlijk gegeten als altijd. Beleefd personeel

Menno
28 maart 2025

Sushi viel uitelkaar bij oppakken en deze lag al half open in verpakking. Verder qua smaak goed.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor je review en feedback. Jammer om te horen dat de sushi bij het oppakken uit elkaar viel en de verpakking niet helemaal goed gesloten was. We nemen dit serieus en zullen het intern bespreken met ons team om dit in de toekomst te verbeteren. Fijn dat je de smaak wel goed vond – hopelijk mogen we je bij een volgende bestelling een nóg betere ervaring bieden! Neem gerust contact met ons op via 0512 358 580, we kijken graag samen naar een passende oplossing.

D
27 maart 2025

Lekker en prima verzorgd. Alleen rete duur voor wat je krijgt maar daar kunnen jullie niet veel aan doen

Sander Bressers
25 maart 2025
Sjoukje Jonkman
23 maart 2025

Keurig op tijd, vriendelijke bezorger en de sushi was echt zo mega vers! Heerlijk we hebben gesmuld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smelt
23 maart 2025

Ik bestel al jaren bij mr. Sushi. Altijd na te vredenheid geweest. Maar helaas was het dit keer niet te eten. De fried sushi was droog en viel uit elkaar. En de rijst van de sushi was te waterig. Voor €65 verwacht je wel echt meer kwaliteit. Echt teleurgesteld dit keer in jullie. Hopelijk is het de volgende keer weer goed anders toch maar op zoek naar een ander.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt dat je al jaren bij ons bestelt en voor je open en eerlijke feedback. Wat jammer om te horen dat je deze keer zo teleurgesteld was in de kwaliteit. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden – zeker niet aan een trouwe klant zoals jij. We nemen je opmerkingen over de fried sushi en de rijst serieus en bespreken dit direct met onze keuken. We hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen. Neem alsjeblieft contact met ons op via 0512 358 580 – we denken graag met je mee over een passende oplossing.

Coby
16 maart 2025
Gerard
16 maart 2025

Weer erg lekkere Sushi. Aflevering mooi op tijd.

Jelte de Vries
16 maart 2025

Was prima! Nog vraagje: wij vinden de crunchy sushi het lekkerst; kun je dat ook apart bestellen?

Rijpma
15 maart 2025

Top!

Franciska Huisman
14 maart 2025

Super lekker en vers!!! Elke keer weer genieten.