Beoordelingen van Mr. Sushi Drachten

Recente recensies van Mr. Sushi Drachten

5 sterren na 211 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wo avond 8 uur besteld, snelle levering. Was erg lekker, zeker weer!!

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed voor elkaar, op tijd en heerlijk.

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was er weer snel. Helaas heb ik niet helemaal gekregen wat ik besteld heb. I.p.v. de Maki Mix, 24 st heb ik de Sushi, Zalm en Tonijn, 12 st gekregen. Ook jammer dat er dit keer geen chilisaus bij de loempia's zat.

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima gerecht. Beetje decoratie zal smakelijker uitzien) kleine tip). Hele fijne idee om zo sushi te kunnen bestellen. Veel succes!

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, echt genoten! Lekkere gember. Bezorging iets te laat, maar niet storend.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk 👍🏻

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Smaak was redelijk goed. Prestentatie vond ik slordig, meerdere sushi kapot door op elkaar proppen. Stond op site dat geen gember bij zat dus voor 1.50 bijbesteld, bleken er 2 bakjes bij te zitten dus nu veel te veel en vond zonde van de 1.50 euro. Bestel ook regelmatig bij kyoto in Drachten en die vind ik beter.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze keer was het eten op de afgesproken tijd klaar. De warme en koude gerechten waren apart verpakt. Erg fijn. Bij de vegetarische loempia’s en de gefrituurde garnalen zat geen rode saus. De avocado in de sushi was goed te proeven.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd en zoals gewoonlijk weer lekker gegeten

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging duurde 2 uur. Dat is echt veel te lang.

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapot lekker!

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen de rijst viel uit elkaar, maar verder was het prima

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zat plastic in de sushi mey tonijn niet er smakelijk. Heb via facebook een foto gestuurd

, 17-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Sushi was heerlijk! Ben altijd heel tevreden over de kwaliteit!

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Fantastisch! Vanmiddag opgehaald vanavond opgegeten. Nog steeds super vers en lekker! Voor herhaling vatbaar!

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was enorm genoten , heerlijk 👍🏻

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en vers. Bezorging was wat traag. Ongeveer 45 min maar hey eten was zo goed dat we dat geen probleem vonden dus voor herhaling vatbaar

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een teleurstellende eerste ervaring deel ik nu ook graag een erg positieve. Mr Sushi heeft het helemaal goed gemaakt! Supersnelle levering en goede kwaliteit!

, 14-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling niet op afgesproken tijd ontvangen. Dit keer helaas een half uur te vroeg, waardoor het warme eten afkoelde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!!

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, veel keuze. De bezorging duurde ongeveer 45 minuten en dat vind ik zeer acceptabel voor een zondag. We zullen zeker weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Fryslân Boppe box was heerlijk. We hebben ervan genoten met ons gezinnetje. Levering was ook snel (ongeveer 30 min) Gaan we zeker nog eens doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede, lekkere en snelle bezorging! Zeker een dikke 10 waard!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, vers bereide sushi. Alles compleet, ready to eat. Gaan we zeker vaker bestellen. Wachttijd bezorging bijna 1 u., grote schotel dat wel, even berichtje hoe laat zou wel prima zijn

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en nette bezorging. Persoonlijk zou ik het prettig vinden dat wanneer je bij je bestelling aangeeft 'zo snel mogelijk', dat je dan een tijdsindicatie ontvangt, zodat je weet hoelang je ongeveer moet wachten.

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Helemaal super. Alleen jammer dat de bezorger voor ons huis een bekeuring van een politie kreeg. De bezorger zocht even op zijn tel ons huis nummer. Helaas kwam er net een politieman op moter langs. Zo zonde voor deze goede bezorger.

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Best sushi ever!

, 07-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was in hele grote stukken gesneden dat ik ze eerst nog door de helft moest snijden en viel uit elkaar bij het oppakken uit de bakjes. Smaak verder prima.

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijk geholpen, niet te lang gewacht en heerlijke sushi! Een aanrader!!!

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zalig!! Ga zeker er weer eens bestellen

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Perfect voor elkaar. Zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaker bij jullie besteld en altijd super goed bevallen , maar gister toch een teleurstelling over de sashimi, normaal lekkere dikke stukken, nu flinterdun . Voor 7,50 per portie vond ik de portie echt veel te weinig . Hoop volgende keer weer een normale hoeveelheid te mogen krijgen voor dat bedrag .

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, erg lekker eteb. Goede hoeveelheid.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, vers en goed van smaak :)

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi van goede kwaliteit! Zeker een aanrader.

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zag er onverzorgd uit, sushi kleefde aan elkaar. Maar viel uit elkaar bij oppakken. Gebakken snacks erg vet

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim op tijd bezorgt. 👍🏻 Heerlijk

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke shusi, makkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgd. Meerdere bestellingen gedaan en steeds top!

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk.miste alleen de saus op de sushi in de salmonbox.op een soort hoort een sausje tezitten toch?

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de presentatie zag er goed uit en het smaakte uitstekend...kortom: zeer aan te bevelen....binnen kort doen we het weer

, 01-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede sushi, maar niet voor die prijs. Had de soft shells, veel saus en mayo. Ook wel beter zalm sashimi gegeten. Ik hou echt van goede sushi, en dit is een niveautje lager.

, 01-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

HEERLIJKE sushi njommie Had ook opmerking geplaatst waar direct contact over werd opgenomen met mij .. super opgelost Dus dit was zeker niet de laatste x dat we hier besteld hebben

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker! Duurde alleen wel heel erg lang maar dat was opgelost met gratis loempia’s

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer sushi besteld, door jullie lust ik nu sushi! Echt een aanrader!

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, goed formaat sushi en de bakjes met wasabi/gember/soyasaus goed gevuld. Ik had dubbele bakjes besteld maar was dus niet nodig geweest. Sushi ook vers en goede kwaliteit!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service. Dit was de eerste keer dat ik sushi heb besteld en helaas vind ik het niet zo lekker, maar dat ligt meer aan mij dan aan het restaurant :-).

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dikke prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hartstikke snelle levering. De sushi was iets aan de droge kant, maar verder prima!

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, zag er goed verzorgd uit. Keurige bezorger en mooi op tijd geleverd. Bedanktt

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 6 uur besteld. Bezorging om 10 voor 8. Duurt belachelijk lang.

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was er pas na anderhalf uur. Verder was het eten echt heerlijk, niks op aan te merken. Tip: bestel ruim op tijd.

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uur gewacht

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super vers. Snelle survers. Heel erg lekker.

, 24-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit x viel het eten uit elkaar. Vond dit erg tegen vallen

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Anderhalf uur moeten wachten. Sushi zelf was goed.

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeft er een uur en drie kwartier over gedaan. Toen ik belde dat het zo lang duurde kreeg ik een excuus dat ze maar 1 bezorger hadden. Erg jammer. Volgende keer ga ik ergens anders heen!

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Crispy box en maki box besteld. Crispy box was lekker warm en krokant. Was best wel veel. Maki box eten we later op. Snelle levering en keurig verpakt. Zullen snel weer bestellen.

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende kwaliteit sushi. Min puntje ruim 1 uur moeten wachten.

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Ruim van te voren besteld, echter nog een kwartier moeten wachten tot het klaar was. De sushi was verder heerlijk.

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heeeeeeerlijk gegeten

, 21-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Was de eerste keer dat we hier besteld hebben. Zijn aan genaamd verrast. Echt heerlijk gegeten. Gaan zeker nog een keer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede sushi, nog lekker lauwwarm, zoals het hoort. Mooie grote stukken. Prijs kwaliteit verhouding vind ik ook goed. Het was er binnen 20min, heel fijn. Veel soya er bij, wasabi en gember. Ik heb lekker gegeten!

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer goed te eten alles lekker en super vers

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gefrituurde rol met kip was veel te hard gebakken en ook waren mijn stoomhapjes gebakken? Zat wel 1 extra bij. Misschien ter compensatie?? Viel mij erg tegen! Dit bestel ik nooit meer.

, 18-04-2019

Kwaliteit:

Rating

HEERLIJK? echt een aanrader

, 16-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 woord SUPER! Levering was mooi optijd! Alles super vers, en de sashimi zalm smelt op je tong :D

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk? Prijs en kwaliteit in goede verhouding? Vlotte bezorgservice? Echt een aanwinst voor dr888

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima sushi, goede bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, lekker vers, snel bezorgd.Top.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aan de prijs maar goed

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit. Zeker voor hehaling vatbaar.

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was allemaal goed, zat alleen geen sojasaus bij, en bij voorgaande bestelling kreeg ik steeds ook wasabi en gember, die zaten er nu ook niet bij. Sushi smaakte verder wel goed !

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, lekker vers en vlot bezorgd. Had alleen gevraagd om de avocado te vervangen voor komkommer ivbm allergie, stond wel op de bon, maar was niet gebeurd.

, 10-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag ter ere van mijn dochter haar 18e verjaardag een familieschotel besteld.. heerlijk gegeten echt een aanrader.

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Helaas moesten we 25 min.wachten op ons bestelde eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij moesten wel echt heel lang wachten op ons eten. We hadden 1725 eten besteld en 2050 kwam het eten pas. Het was wel erg lekker en voor de hoeveelheid die we kregen niet heel duur voor sushi. Omdat we zo lang moesten wachten hebben jullie het goed opgelost en daarom zou ik wel vaker bestellen :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere sushi!! Ziet er goed uit en was snel bezorgd.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tja wat moet je zeggen. Veruit de beste en lekkerste sushi van Drachten en omgeving. Goede kwaliteit, veel sushi voor je geld en niets aan te merken op de bezorging.

, 05-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede prijs kwaliteit verhouding. Een mooie volle box met sushi, heerlijk van gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi

, 03-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk! Mooi op tijd gebracht.

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was heerlijk! De bezorging duurde onverhoopt wat langer, dit is heel netjes opgelost. Een aanrader!

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijst van sushi was een beetje klef en plakkerig voor de rest was het goed .. bezorging was super snel !! TOP Jammer dat bezorger geen wissel geld bij zich had .. zou er zo met met 50,- vandoor gaan terwijl bestelling 16,- was ??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Omdat we her en der al gehoord hadden dat bezorging soms erg lang duurt hebben we midden op de middag onze sushi al besteld. Ondanks dat duurde het alsnog een uur voordat onze bestelling werd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima sushi, keurig op tijd.

, 29-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk vers. En werd op de afgesproken tijd afgeleverd. Zag er goed verzogd uit.

, 28-03-2019

Kwaliteit:

Rating

, 28-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Was super lekker !!

, 28-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super lekker.... echt een aanrader.

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Top. Heerlijk vers en smakelijk voor een redelijke prijs. Ook netjes dat ik na mijn online bestelling telefonisch werd geïnformeerd door een medewerker over de on line korting welke ik over het hoofd had gezien.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is heelrijk, maar de bezorgtijd is niet normaal lang.. Nu 2 keer besteld en 2 keer heb ik 2 uren moeten wachten.. Dat moet echt anders op kort termijn, want denk niet dat veel klanten op zo'n lange wachttijd zitten te wachten..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

dik 2 uur wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 a 3 uur gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de eerste keer besteld, werd al snel gebeld dat het iets langer konden duren ivm de drukte. Uiteraard erg netjes en dat stelden we op prijs. Naar 2 uur hadden we nog geen eten. We hebben proberen te bellen( 5keer) maar de lijn was bezet. Na 2.5 uur kwam dan eindelijk het eten. Het eten was prima niks op aan te merken. Alleen wet jammer van de veel te lange bezorging. 2.5 uur is toch echt wel te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Helemaal top

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

We hebben een half uur gewacht (ophalen) en kregen van Mr.sushi extra sushi voor het wachten. Wel waren de loempia’s nog vergeten, zagen we bij thuiskomst. :( Het eten was wel súper lekker!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom weer heerlijk.. Een mail ontvangen dat het eten onderweg is en een minuut later staan ze voor je deur... Echt top!!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten, moest wel bij het ophalen 30 minuten langer wachten dan gezegd... Was het wel waard!

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerrrrrrrrlijk. Ik had per ongeluk iets teveel besteld maar vanwege mijn nette opvoeding kwamen de twee gevulde borden snel op. Lekker vers en snel geleverd. Keuze genoeg op hun website. Basis dozen maar je kunt zelf natuurlijk ook alles handmatig samenstellen...Zekers voor herhaling vatbaar :)

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer helemaal top! Bezorgtijd was ook goed.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer dat we hebben besteld, maar we hebben genoten ! Zo ontzettend lekker ! Voor herhaling vatbaar.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en heerlijk

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levertijd +/- 1 uur Stokjes vergeten indien die niet standaard bij een order geleverd worden. Sushi kan verser

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Super veel variatie en heerlijke sushi. Eindelijk een goede tent op de kade!

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker :)

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgt en zeer verzorgde schalen.en de smaak uitstekend.een aanrader!

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker. Mag wel wat meer variatie in zitten

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Keurig op tijd en vriendelijke jongeman.

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden de Fryslân boppe box en boontjes. Box schitterend opgemaakt en sushi voortreffelijk! Mijn kinderen vonden sushi altijd al wel lekker, maar zijn nu echt om. Boontjes precies zacht en zout genoeg. Bezorging duurde zo'n 50 minuten (bestelling op dinsdag geplaatst om ongeveer 17.30). Vind ik voor verse sushi absoluut acceptabel. De boontjes kwamen goed warm aan.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker !!

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

We moesten echt heel lang wachten! Hadden het besteld, zou 18.20 klaar zijn maar was pas 19.00 uur klaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk!!! alleen moesten wel erg lang wachten op onze bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste bestelling, zeer geslaagd! Hartstikke vers en voldoende. Aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit voor een redelijke prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super! Snelle levering en lekkere sushi. We gaan zeker weer bestellen.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging. Goede kwaliteit. Maar geen soysauce meegeleverd :( Vorige x kreeg ik i.p.v. gember een bakje wasabi. Tot nu toe dus 2x een fout in de bestelling.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Totaal geen opmerkingen. Het eten was erg goed en de levering was binnen een half uur. Zeer tevreden dus!

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en vers, top dat ze bezorgen.

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Prijs kwaliteit is super! Alleen de boontjes waren dit keer wat hard. Ondanks dat een aanrader!

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en bezorgtijd was ook snel.

, 14-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi prima, maar warme eten was niet heel warm meer helaas. Nog wel te eten gelukkig.

, 13-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en er zat extra bij om te proberen echt super

, 13-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Zeer goeie kwaliteit sushi. Jong en fris bedrijf .zal nu ongetwijfeld nog wat opstart problemen hebben . Maar dat is normaal . Aan de sushi makers en de jonge ondernemer zal het niet liggen om er straks een goed lopende zaak van te maken.

, 13-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 3e keer sushi besteld. Was weer heerlijk! Bezorgtijd duurde ongeveer 45 minuten van besteltijd tot bezorging aan huis. Gezien de grootte van de bestelling vond ik dit acceptabel. We zullen zeker weer eten halen hier.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker en ook netjes verzorgd en ingepakt. Snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi! Helaas was onze bestelling niet compleet, er misten 2 rollen en 1 rol was anders dan we hadden besteld. Aangezien wij niet in Drachten wonen, niet terug gereden en bellen was geen optie omdat het telefoonnummer nergens te vinden is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Sushi en vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi. Zag er goed uit, smaakvol. Vers. Snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bezorging duurde wel lang, maar werd netjes gebeld dat het wel even kon duren wegens drukte. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mr. Suhi Drachten is nog maar net geopend en we hadden al gehoord dat ze het enorm druk hebben. Zaterdagavond een bestelling geplaatst, waarbij we de keuze hadden uit een aantal tijd opties. Uiteraard gekozen voor zo snel mogelijk ? We werden door Mr. Sushi gebeld dat ze ondanks de enorme drukte de bezorging toch zo snel mogelijk probeerden te leveren. Pluspunt voor Mr. Sushi dat ze contact opnemen. Ook de bezorger maakte nogmaals zijn excuses dat de bezorging langer duurde. Hij had zelf die avond in de keuken gestaan en ving mede de drukte op door mee te helpen met de bezorging Top! En het eten... smaakte allemaal prima. Met name de crispy sushi vonden we erg lekker.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super service en heerlijk eten. Volgende keer bestel ik in het weekend smiddags al haha!

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurt hee???l lang bezorging slecht

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was heerlijk! Echter duurde de bezorging ruim anderhalf uur.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi gegeten. Alles smaakte goed en was met zorg bereid. Ondanks dat het zaterdag was en wij rond 18:00 uur bestelde werd het eten toch behoorlijk snel bezorgd. Echt een aanwinst voor Drachten, we gaan wr zeker vaker bestellen!

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere sushi. Stukje kwaliteit. Dit gaan we absoluut vaker bestellen. Ruime keus ook. Top!

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Je kunt er niet pinnen. Pand is nog middenin een verbouwing, Kwaliteit sushi is goed. Snelheid redelijk,

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, vers, snel!

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vind het erg jammer dat de sushi met ei steeds op is.

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had de softshell sushi en die was super lekker

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Sushi en zeer klantvriendelijk.

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Goed geholpen ondanks dat ik geen contant geld bij mij had gaf de dame achter de toonbank aan dat ik op de site de bestelling via iDeal kon betalen.

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heerlijk, vers en alles smaakte zoals verwacht! Top! Jammer van de soja saus (geen green), maar daarnaast top!

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De warme sushi viel tegen, de koude was lekker

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top service en heerlijk eten!

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Helaas heb ik deze keer niet de Mr. Sushi ervaring gehad die ik gewend ben. Smaak was niet echt om over naar huis te schrijven terwijl ik dit van de andere vestigingen wel ben gewend. Laten we het maar op opstart problemen houden.

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer verse en lekkere sushi. Qua bezorging gekozen voor z.s.m. Duurde 45 minuutjes dus iets langer dan verwacht maar mag de pret niet drukken. Heerlijk gegeten en zeker voor vele herhalingen vatbaar.

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beter kijken naar het adres wat doorgegeven is. En de tijd was ruimschoots overschreden. Voor de rest oke.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste sushi van Drachten en omstreken! Groot assortiment, alles is vers en bezorging keuring op tijd! 5 sterren!

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Héérlijke sushi en snel geleverd.

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekkere sushi, de vis producten zijn erg goed. En de kwaliteit van de rol is super. De rijst is wel wat machtig en zeer klef. Mocht wat minder zwaar.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige service. Besteld en de bezorger was er binnen 25 minuten. We moesten alleen even bellen omdat we sojasaus er niet bij zat, maar binnen een mum van tijd stond de bezorger weer op de stoep met de sojasaus. Lekker gegeten, we bestellen zeker nog weer eens.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg lekker! Proeft lekker vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima Sushi! Alleen we hebben in totaal bijna 2 uren op de bestelling gewacht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Echt vers, dat was te proeven. En goede service! Wij werden door MrSushi telefonisch op de hoogte gehouden over de bezorgtijd. Een vaste klant erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is prima! Bezorging duurde lang door drukte maar hier werd ik wel even over terug gebeld. De ap vind ik niet helemaal ok. Zodra je verwezen wordt naar een pagina dan kan je niet meer zo terug naar de ap en moet je helemaal opnieuw je bestelling doen. Na betaling via iDeal krijg je in de ap niet te zien dat je betaald hebt. Gelukkig krijg je een mail hiervan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was erg lekker! Alleen 2uur op moeten wachten. Zonder escusses.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en snelle bezorging!! Ga hier zeker weten veel vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, grote porties en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker vers gemaakte sushi. Nigiri zalm was wel wat dun uitgesneden, anders was het 5 sterren. Voor mij een aanrader voor sushi in Drachten.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was absoluut geweldig! Bestelling gedaan met bezorgtijd zsm. Dat was een goed uur en een kwartier later. Ook was niet te volgen op de site hoe laat je bestelling dan komt. Dus minpuntje op de bezorging. Maar eerlijk is eerlijk het was het wachten waard!

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 uur moeten wachten op de bestelling, geen telefoonnnummer aanwezig op de site. Sushi was prima!

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was lekker daar valt niets op aan te merken. De service was een uur te laat. Maar volgens mij kwam dat door het succes en de drukte.. Ik bestel graag nog eens en hoop dat het dan wel iets sneller is. Verder zou ik het erg tof vinden als er milieu vriendelijke verpakkingen worden gebruikt in plaats van plastic.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is opzich lekker alleen erg jammer dat er geen sojasaus bij zat en misten de ebi tempura dus gebeld met mr sushi kregen we een fles nageleverd, ondertussen al sushi zonder saus gehad (niet lekker) anders was het koud en inplaats van de ebi tempura kregen we een sushi met gebakken garnaal erin.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste sushi everrrrr

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit van de sushi, maar bezorgen duurt erg lang. Moest ruim anderhalf uur wachten

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Susi was heerlijk Hadden alleen om 18 uur besteld en kwam om 19:10 dat was jammer.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb wel eens betere sushi gegeten. Niet heel bijzonder

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling om 16u gedaan met het verzoek om om 18u te bezorgen. Helaas werd dit iets na half zeven. Dat was echt slecht. Eten verder was prima maar vrij prijzig.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

De lekkerste sushi van Drachten. Heerlijk !!!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk vers, snel klaar. Ik wens deze ondernemer heel veel succes.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was snel geleverd en ook nog eens in een mooi tasje, aan alles is gedacht kun je zien. En bovendien was het ook echt lekker! Helemaal top!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben anderhalf uur gewacht op onze bestelling!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten wad geweldig, maar heb 2 uur op mijn bestelling moeten wachten. Na bericht dat mijn bestelling onderweg was, ritje van kleine 10 minuten, moesten we nog ruim een half uur wachten. Dat was een beetje jammer. Maat eten was helemaal top!!!!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een bakje gember besteld maar kreeg een bakje wasabi :( Hopelijk opstartproblemen..

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi! Wij gaan hier vaker bestellen!

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse sushi en vlotte bezorging. GENOTEN!

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het zag het super goed verzorgd uit!! En het smaakte heerlikk! Alles was super vers!

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en snelle bezorging

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was super lekker! Ook was de communicatie helder, we werden gebeld dat het iets later bezorgd werd, omdat de rijst op was. Na het bezorgen, kwamen we erachter dat de wasabi niet meegeleverd was, dit werd binnen 10 minuten alsnog gebracht. Voor herhaling vatbaar!

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi en gyoza smaakten heerlijk! Lekker vers en voor een super prijs heb je al veel!

, 01-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse sushi, bestelling kwam mooi optijd. Zeker een aanrader!

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating